Nemáte vybranou velikost

Často kladené otázky

Propásl/a jsem novinky na eshopu a už není dostupná moje velikost/barva.
Objeví se ještě někdy znovu?

Zboží z nové sezóny se v jejím průběhu doplňuje jen zřídkakdy. Přihlaste se k odběru našich newsletterů a budete mít přehled o tom, co nového se u nás objevilo.

Kolik stojí poštovné a balné?

Všechny potřebné informace naleznete ZDE. Jestliže vás zajímá něco jiného, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu info@urbanlux.cz.

Jaké způsoby dopravy mám na výběr?

Všechny potřebné informace naleznete ZDE. Jestliže vás zajímá něco jiného, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu info@urbanlux.cz.

Za jak dlouho obdržím zboží?

Všechno zboží máme skladem, takže nic nebrání tomu, abychom jej vypravili na cestu k vám co nejdříve. Doručí je Česká pošta či PPL, naši smluvní přepravci, a to na území České republiky standardně do 24 hodin od expedice zboží ze skladu. Zboží si také můžete vyzvednout na výdejních místech Uloženky.

Zboží mi nesedí nebo se mi nelíbí, co mám dělat? 

Všechny potřebné informace naleznete ZDE. Jestliže vás zajímá něco jiného, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou podporu info@urbanlux.cz.

Za jak dlouho a jakým způsobem mi vrátíte peníze v případě vrácení zboží?

Ve Všeobecných obchodních podmínkách jsme se zavázali, že vám peníze vrátíme do 10 dnů od skončení lhůty na přezkoumání zboží, nejpozději však do 30 dnů od doručení vašeho odstoupení od kupní smlouvy. Peníze vracíme bezhotovostně na účet. Více o podmínkách vrácení zboží najdete ZDE.

Máte nějakou kamennou pobočku, kde mohu zboží vidět?

Naše značky jsou k vidění na pultech mnoha obchodů a butiků v Praze a v dalších městech po celé ČR. Crocs má své tři samostatné prodejny, v Praze v Centru Černý Most a v Centru Chodov, a v Brně v Galerii Vaňkovka. Mapu prodejců našich značek naleznete ZDE.

Jak se dozvím o nových věcech a nabídkách?

Informace o novinkách a akcích posíláme prostřednictvím newsletteru dvakrát až třikrát týdně. Upozorňujeme na nové kolekce, slevy nebo akce, které pořádáme.

Jak mohu sledovat stav mojí objednávky?

Přijetí objednávky vám nejprve potvrdíme e-mailem, abyste si mohli být jisti, že o vašem nákupu víme. V momentě, kdy vaše objednávka opustí náš sklad a bude předána dopravci (České poště nebo PPL, podle vašeho výběru), vám pošleme další email. Dopravce vás pak bude kontaktovat ohledně doručení zásilky na vámi uvedenou adresu.

Pokud budete potřebovat vaši objednávku z jakéhokoliv důvodu zrušit, napište nám co nejdříve na info@urbanlux.cz nebo zavolejte na +420 602 693 484 v pracovní dny v době od 9:00 do 17:00 hodin. Rádi vám pomůžeme a vaši objednávku stornujeme nebo upravíme podle vašeho přání.

Jsem velkoodběratel, na koho se můžu obrátit?

Urbanlux je výhradním dovozcem a distributorem vybraných značek v České republice a na Slovensku. Firmám, které se zaměřují na podobný sortiment jako náš e-shop, nabízíme možnost dlouhodobé spolupráce. Individuální nabídku vám po domluvě sestavíme na míru. Máte-li zájem o navázání spolupráce a zaslání informací o velkoobchodních podmínkách prodeje, kontaktujte naše brand manažerky.

Nenašli jste svůj dotaz?

Kontaktujte nás na info@urbanlux.cz a náš zákaznický servis vás bude obratem kontaktovat.